Re: Luka z obsługą *.ani...

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Fri 30 Mar 2007 - 21:01:43 MET DST

** goomish wrote:

> [...]

>>> Domyślna=anifile
>>> HKEY_CLASSES_ROOT\anifile]
>>> Domyslna="Animated Cursor"
>>> "FriendlyTypeName"=@%SystemRoot%\system32\main.cpl,-2000
>>> HKEY_CLASSES_ROOT\anifile\DefaultIcon
>>> Dimyślna="%1"

> IMO niespecjalnie. Usuwając w/ klucze (wartości) z rejestru osiągnie
> się tylko tyle, że ikony kursorów nie będą się wyświetlały w
> Eksploratorze - będą po prostu kolejnym nieznanym typem plików. Nie
> chciało mi się dokładnie czytać tego (tej?) advisory na secunii ale
> problem chyba jest poważniejszy.

Nie ma tam nic napisane poza tym, że jest to problem systemu Windows i
że istnieje, zero konkretów.

> Choćby dlatego, że nie da się całkowicie wyłączyć kursora myszy -
> zawsze się jakiś wyświetla. Chyba, że ta luka nie dotyczy .cur -
> wtedy można jakoś przeczekać :)

Luka dotyczy *.ani...