Re: Zrzut partycji dla leniwego - jaki soft?

Autor: M. R. Lewandowski <marek.lewandowski_at_poczta.fm>
Data: Wed 28 Mar 2007 - 21:44:28 MET DST

> Przedsięwzięcie troszkę bez sensu, w razie nagłej potrzeby będziesz pewnie
> walczył z nieczytającymi się płytkami DVD.
Kiedyś daaaawno temu walczyłem z... dysketkami

[....]
> Kup sobie lepiej dysk USB i na niego zrzucaj obrazy tej partycji.
Ba... Kiedy to, comam zrzucać to... jest właśnie na dysku USB :) Może wziąć
drugi i robic mirror? Pomysł zawiera się w tym, ze to są w większości dane
dość statyczne. Składowania inkrementalne byłyby w sumie niewielkie. A
lepsze to niż nic.

[....]
. Natomiast na płytki zrzucaj jedynie swoje
> najważniejsze dane, ale już w tradycyjny sposób, np. pakując je do zipów
> zwykłym programem do backupów.
WSZYSTKIE dane są najwazniejsze. Właśnie to chcę zautomatyzowac. Jesli dysk
ma 320GB, 4 partycje po 80GB to szukanie "łapami" co jest do składowania mi
sie nie uda :(
Bo w "srodku" komputera to ja mam sam system, soft i biezace dane - to jest
do odtworzenia jakby co. Gorzej z tym "zbiornikiem".

ML