Zrzut partycji dla leniwego - jaki soft?

Autor: M. R. Lewandowski <marek.lewandowski_at_poczta.fm>
Data: Wed 28 Mar 2007 - 20:54:43 MET DST

Jeśli NTG to przepraszam.
Ostatnio miałem "przygodę" z dyskiem.Pomijając adrenalinę i ceny za
odzyskanie danych podawane przez Firmy Odzyskujące Dane (kwoty rzedu $1000
na dzień dobry, w porywach x3, a wystarczyło pogrzebac jumperami, biosem i
chkdsk...) wyciagnąłem z tego wniosek iz musze zrobic (i robic kopie).
Jednakowóż znając swoje predyspozycje do takich przedsięwzięć (a raczej ich
brak...) proszę o wskazówki, czego użyć. Programów nawet freeware-owych jest
tyle, ze zanim bym sie w tym rozpoznał, to pewnie nastepna awaria by mi sie
trafiła, że o miejscu na dysku nie wpomne.
A mnie chodzi o jakis prosty programik, który najpierw wypali zrzut całej
partycji (80GB) na DVD, a potem na kolejne będzie przyrostowo dodawac
modyfikacje. No i przydałby się jakis indeks, coby ewentualnie zobaczyć, na
której płycie jest ostatnia wersja pliku "xyz".
Aha - NIE mam w planach kupowania streamerów, macierzy itp. Moge kupić dużo
płyt.
Z góry dziekuję
ML