Re: Zupełny brak dostępu do plików

Autor: Marek Marecki <makersky_at_gmail.com>
Data: Tue 27 Mar 2007 - 21:58:45 MET DST
Message-ID: <1175025525.017524.124350@y80g2000hsf.googlegroups.com>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

On 24 Mar, 21:13, "Marek Marecki" <maker...@gmail.com> wrote:
> Witam
>
> Mam bardzo nietypowy problem z Windows Server 2003 Std. Serwer
> udostępnia parę udziałów, w domenie jest kilkudziesięciu użytkowników,
> którzy przechowują na nich dokumenty. Jakiś czas temu pojawił się
> problem z 15 plikami. Uruchamiający się codziennie backup zgłasza
> problem z dostępem do nich. Loguje się na maszynę na administratora
> domenowego i wyświetlam katalog w którym znajduje się jeden z plików.
> Prawy przycisk na problematycznym pliku i pojawia mi się menu w którym
> jest tylko:
>
> Otwórz
> Drukuj
> Otwórz z...
> Wyślij ...
>
> i nic więcej. To zwykły plik pdf, mimo to skorzystanie z którejkolwiek
> pozycji w menu kontekstowym nie powoduje żadnej akcji. W dziennikach
> nie pojawia się żaden problem. Plików nie można skopiować, usunąć,
> przenieść .... . Pliki są w różnych katalogach. Kiedy próbuje
> wyświetlić ich atrybuty z poziomu cmd otrzymuje komunikat 'No such
> file'. A teraz najlepsze - do niektórych (nie wszystkich niestety),
> niektórzy użytkownicy mają dostęp ze swoich komputerów z grupy
> standardowych użytkowników domeny.
>
> Skanowanie systemów plików podczas rozruchu nie daje żadnych
> rezultatów - wszystko jest ok.
>
> Czy ktoś może mi pomóc, dać jakąkolwiek wskazówkę w jakim kierunku
> mogę iść, gdzie drążyć ?
> Z góry dziękuję za pomoc!
> MM

naprawdę nikt nie spotkał się z takim problemem ? może chociaż jakaś
wskazówka jak to ugryźć ?
pozdrawiam
MM
Received on Tue Mar 27 22:00:07 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 27 Mar 2007 - 22:42:05 MET DST