iPlus pod XP

Autor: Moon <moonraker_at_gazeta.pl>
Data: Tue 27 Mar 2007 - 21:54:38 MET DST

Witam,

Poszukuje informacji na temat aplikacji iPlusa.

Chodzi mi o informacje, gdzie ten flashowy badziew przechowuje dane
licznikow. Aktualne to zdaje sie w pliku, ale mnie interesuje "lacznie".
W plikach tego nie widze. W rejestrze trudno powiedziec. Nie ma tam
dziwnych kluczy ktore cos takiego mogly by trzymac.

Rzecz o tyle mi potrzebna, iz na komputerze mam inne konta pod XP.
Oczywiscie wspolny licznik jest dla kazdego konta windowsowego osobny.
Transfer liczony przez operatora jest oczywiscie ogolny i poza BOK nikt
nie moze go zobaczyc (a szkoda).
Probowalem te informacje wyciagnac od polkomtela, ale oni przyjmuja
zasade "klient - lamer" i pani z BOK byla tak uprzejma przekazac mi
informacje jak dotrzec do licznika na swoim koncie ;-)
Kompletnie niezrozumiala tematu, a po kolejnym emailu juz nie odpisala
(tradycja?).

Z gory dzieki
M.