IRQ w laptopie

Autor: hefal <hefalumpikWYTNIJ_at_TOgazeta.pl>
Data: Tue 27 Mar 2007 - 00:19:24 MET DST

Czy da radę przydzielić jakoś przerwania w laptopie (HP nx7400)
czy jestem zdany na takie ustawienia, jakie są?
Konkretnie chodzi mi o usamodzielnienie na przerwaniu kontrolera
FW. Obecnie na tym samym przerwaniu (19) mam prócz niego:
Intel(R) 82801G (ICH7 Family) PCI Express Root Port - 27D6
oraz
Intel(R) 82801G (ICH7 Family) USB Universal Host Controller - 27CB

Podobnie gniazdo Cardbus jest dzieli przerwanie z:

Intel(R) 82801G (ICH7 Family) USB Universal Host Controller - 27CA

Czy jeżeli nie ma możliwości zmienienia, na którym przerwaniu co
pracuje to czy mogę bez obaw wyłączyć urządzenia wyżej wymienione?
Na USB w tym wypadku zależy mi najmniej (wystarczy jedno gniazdo, ew.
w ogóle może nie być ;)).

Z góry dzięki za sugestie.

ZDrawim.