POLACZENIA SIECIOWE jak zainstalowac ??

Autor: PolandMET _at_ G6 <_at_>
Data: Mon 26 Mar 2007 - 23:06:47 MET DST

Mam pusto w zakladce POLACZENIA SIECIOWE.
Nie wiem jak to doinstalowac. z plyty XP nie ma takiej opcji. SP2
namieszal,
Zainstalowac go jeszcze raz czy zainstalowac XP na istniejaca instalke ?

Ktos ma pomysl ?

Bo np. jak wchodze w grupy w Outlooku Express to sie mnie pyta czy dalej
pracowac w trybie off line czy polaczyc ponownie a przeciez mam caly czas
NEO.
Program Turbo Lister do wystawiania aukcji na eBayu nie widzi wogole
polaczenia z netem.
Programy do pokazywania polaczenia sieciowego jak DUMeter i inne nic nie
pokazuja.
Zas BW Meter wgral mi w metadzerze urzadzen cos jak DeskSoft Miniport Driver
X2 z zoltym wykrzyknikiem i nie da sie tego wywalic. W tej samej zakladce
mam NVIDIA nForce Networking Controller #3. Czemu #3 ??
Zainstalowalem nowe stery do plyty i nic, dalej to samo.