Re: Rozmyte strony w IE7

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sun 25 Mar 2007 - 18:38:14 MET DST

Proces "Wiktor S." <ANTISPAM@wswiktor.AT.poczta.DOT.fm> zwrócił błąd:

> Na CRT w rozdzielczości 1280x960 i "dużych czcionkach" (120dpi) wygląda
> świetnie.
>
> Na LCD jest tragedia. O dziwo, cleartype niby powstało, żeby podwyższyć
> jakość tekstu wyświetlanego na LCDkach...

Możesz spróbować ustawić te różne poziomy rozmycia, niby ten wizard do
tego służy. Ale fakt, jest to nieprzyjemne i efekt niekoniecznie dobry.
Może zależy od wielkości "plamki"? Na 17" IMHO całkiem znośne, na 19"
gorzej, ale i tak najlepiej bez tego. Ostatecznie nie po to się ma LCD
żeby coś tu rozmywało człowiekowi...

Najlepszy efekt jest w przeglądarce na stronach pisanych czarno na
białym, np. na wikipedii, upodabnia je do PDFów. Inne strony - mam
mieszane uczucia :)

--
Saiko Kila
"It was a hot sunny day with almost no wind, and I sat in the sun and