Re: Wyłączenie usługi i jej usunięcie

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sun 25 Mar 2007 - 18:33:56 MET DST

Proces <iamrosss@gmail.com> zwrócił błąd:

> Antywirus Kasperski został źle odinstalowany. Dokładnie folder z jego
> zawartością został usunięty w trybie awaryjnym. Jednak została usługa,
> którą jeśli chce wyłączyć to mam komunikat "odmowa dostępu" jak usunąć
> tą usługę z systemu? Druga rzecz przez to, że Kasperski został źle
> odinstalowany, po zainstalowaniu Avasta jedna z usług nie jest
> włączona ponieważ system cały czas widzi Kasperskiego. Jak go usunąć z
> systemu?

Spróbuj programem autoruns (trzeba ściągnąć) powyłączać wszystko co
związane z antywirami. Tam jest zakładka Services, ale trzeba też
zobaczyć w innych. Akurat Kasperskiego nie sprawdzałem, ale w ten sposób
da się usunąć avasta, nod32 i parę innych antywirusów, to czemu nie
jego. Poza tym może być potrzebne potem odrejestrowanie jakiejś
biblioteki, ale po pierwsze nie musi a po drugie nie wiem jakiej jeśli
chodzi o Kasperskiego.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8