Re: [XP] Zwiechy na inernecie, starszy komp

Autor: Filip Drunkenstein <czarny_x_at_gazeta.pl>
Data: Sun 25 Mar 2007 - 00:31:56 MET

Zobaczcie, co znalazło się w poście
news:706d.000000b0.46050189@newsgate.onet.pl sygnowanym przez Eca, bo ja tu
uderzę w politykę... w polifonię... aaa polemikę!!
> Czesc
> Mam starszym komputerem:
> syst: XP Sp2
> proc: AMD Duron 800
> p.gł: ECS K7VZA rev 1.0 (BIOS ver 1.1g 12/06/2000)
> pami: Sdram 384MB (3x128)
> graf: NVIDIA Geforce2 MX400 (32MB)
> dysk: SAMSUNG 30GB SV3063H ultra-ata100 (podzielony na pół)
> który na moje potrzeby zupełnie jest wystarczający,
to w sumie sta sama rodzia os'ów, ale nie myślisz, że do takiego kompa w2k
wystarczy?
> ale od około roku mam coraz bardziej nasilajace sie nagłe zawieszenia sie
> komputera (nieieski ekran, lub restart samoczynny) głównie podczas
> przeglądania internetu (i to obojętnie czy w IE czy Firefox).
> Zazwyczaj na 99,9% gdy chce obejrzeć jakiś filmik przez przeglądarke
> (niezależnie od strony CNN, WP, i inne) i na około 30% gdy na jakimś
> portalu wyskoczy jakaś animowana reklama.
> Moje główne pytanie:
> Co może być potencjalną przyczyną?
Może aktualizacja biosu?
tu masz sznurki na podobny temat:
http://www.eventid.net/display.asp?eventid=4&source=
http://www.eventid.net/display.asp?eventid=5&source=
> Dodatkowe wiad:
> Testowałem pamięć ale nie wykazało to żadnych błędów.
> Na win98 to sie nie zdarzało, ale tam nie moge korzytać z interentu.
Kiedyś było coś takiego i z powodu AFAIR płyty głównej/chipa bios nie można
było tego naprawić
> Mam do wszystkiego najnowsze sterowniki
Systemowe, czy do bios również?
przejrzyj ewentualnie googla: http://tinyurl.com/29fvet