[XP] Zwiechy na inernecie, starszy komp

Autor: Eca <questWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sat 24 Mar 2007 - 11:46:34 MET

Czesc

Mam starszym komputerem:

syst: XP Sp2
proc: AMD Duron 800
p.gł: ECS K7VZA rev 1.0 (BIOS ver 1.1g 12/06/2000)
pami: Sdram 384MB (3x128)
graf: NVIDIA Geforce2 MX400 (32MB)
dysk: SAMSUNG 30GB SV3063H ultra-ata100 (podzielony na pół)

który na moje potrzeby zupełnie jest wystarczający,

ale od około roku mam coraz bardziej nasilajace sie nagłe zawieszenia sie
komputera (nieieski ekran, lub restart samoczynny) głównie podczas przeglądania
internetu (i to obojętnie czy w IE czy Firefox).
Zazwyczaj na 99,9% gdy chce obejrzeć jakiś filmik przez przeglądarke
(niezależnie od strony CNN, WP, i inne) i na około 30% gdy na jakimś portalu
wyskoczy jakaś animowana reklama.

Moje główne pytanie:
Co może być potencjalną przyczyną?

Dodatkowe wiad:
Testowałem pamięć ale nie wykazało to żadnych błędów.
Na win98 to sie nie zdarzało, ale tam nie moge korzytać z interentu.
Mam do wszystkiego najnowsze sterowniki

Po zawieszeniu w podglądzie zdarzeń jest błąd:
Źródło ACPI
Identyfiakator zdarzenia 4
AMLI: System BIOS ACPI dokonuje próby odczytu z niedozwolonego adresu portu
We/Wy (0x71), który znajduje się w chronionym zakresie adresów 0x70 - 0x71. To
może prowadzić do niestabilności systemu. Skontaktuj się z dostawcą systemu w
celu uzyskania pomocy technicznej.

0000: 00 00 00 00 04 00 52 00 ......R.
0008: 00 00 00 00 04 00 05 c0 .......&Agrave;
0010: 00 00 00 00 00 00 00 00 ........
0018: 00 00 00 00 00 00 00 00 ........
0020: 00 00 00 00 00 00 00 00 ........

prosze o sugestie