Re: Programy dosowe a win XP

Autor: fijak <person_at_server.com>
Data: Thu 22 Mar 2007 - 13:01:13 MET

Piter ośmielił się napisać:
> Witam!
>
> Jak dzialaja programy dosowe pod win XP. Konkretnie subiekt 4 i subiekt
> 5. Czy CPU ma caly czas 100% obciazenia?

Nie odpalalem tyhc programow ale mam kikka uwag.

Jesli chodzi o dosowew programy to zalezy, przede wszystkiom jak czytaja
klawiature (czy wywoluje funkcje czekania na klawisz czy w petli sprawdz
czy zostal nacisniety klawisz) ale zazwyczaj zapycha caly procesor.

Ale wyjscia sa przynajmniej 2:

we wlasciwosci skrotu do programu ustaw wykrywanie bezczynnosci na wysokie
lub po prostu zmien priorytet procesu ntvdm.exe na niski, i wtedy
coprawda bedzie procek zajety na 100% ale dosowy program bedzie
ustepowal jesli cos system lub jakis program bedzie chcial cos zrobic,