Re: MCSA

Autor: Zbyszek K³os <zbigniew.---wykasuj-to---.klos_at_gmail.com>
Data: Thu 22 Mar 2007 - 12:26:49 MET

> Stawka jest ustalona i obowi±zuje, je¶li zamawiasz egzaminy bezpo¶rednio u
> dostawców - Prometrica i VUE.
> O¶rodki bardzo czêsto co¶ dorzucaj± - najczê¶ciej nazywa siê to op³ata za
> obs³ugê egzaminu.

> Powinna, ale nie jest.

Widzê, ¿e to siê pozmienia³o. Ja ostatni raz zdawa³em parê lat temu w 2
ró¿nych ósrodkach Prometrica w £odzi (ró¿ne egzaminy, nie tylko M$). Robi³em
tak, ze najpierw siê umawia³em na termin w ósrodku, potem rejestrowa³em
termin przez Internet, p³aci³em przed egzaminem gotówk± pobran± z kasy i
bra³em fakturê na pracodawcê (bo finansowa³ egzaminy). Zawsze p³aci³em cenê
egzaminu w USD podawan± przez Prometric przeliczon± na z³otówki + VAT.

Pozdr,
Zbyszek