Re: odmontowywanie dysku usb

Autor: kajus44 <kajus44_at_kajus44.pl>
Data: Mon 19 Mar 2007 - 14:06:12 MET

wiadomość:etm09t$4bd$2@news.onet.pl,
nadawca:fijak

> Dodatkowo napisze ze w "moj komputer" ten dysk (80G) jest widxiany
> jako dysk twardy a nie jako dysk wymienny

Mój komp też widzi dysk zewnętrzy jako dysk, a nie jako coś innego, ale to
chyba o to chodzi?
Mam te same objawy co Ty, jednak u mnie "zaskakuje" za drugim razem, tak
jakby jedno polecenie "zamknij" nie wystarczało :D, może masz za długi kabel
i prądu nie wystarcza? ;-)
Pooglądaj, czy czasem nie jest aktywny jakiś proces, który obsługiwał plik z
tego dysku (VLC Payer do filmu, WORD do dokumentów itd), odświerz ekran F5,
spróbuj drugi raz zamknąć dysk, powinien zaskoczyć.