Re: odmontowywanie dysku usb

Autor: fijak <person_at_server.com>
Data: Mon 19 Mar 2007 - 13:39:25 MET

> Ustaw (w opcjach tego usuwania) "optymalizację dla szybkiego usuwania",
> czyli wyłączenie buforowania zapisu. Od tej pory będziesz mógł odłączać
> dysk "na chama". Pewnym kosztem wydajności jego pracy (zależy od
> zastosowania tego dysku), ale tu już oceń sam

i tu jest zagwiostka (faktycznie nie napisalem ego wczesniej) ta opcja
jest ustawiona na "optymailizacja szybkiego usuwania" a nie
"optymalizacja wydajnsoci", wiec niby moge sobie odlaczac na chama.

Dodatkowo napisze ze w "moj komputer" ten dysk (80G) jest widxiany jako
dysk twardy a nie jako dysk wymienny (jak np pendrive)
Odlaczajac moj dysk czasami mam komunikat ze system nie mog zapisac do
x:\mft (tablica plikow) wiec ystem niezaleznie od opcji chyba uznaje ze
to dysk twardy i tak go traktuje, wiem ze calkowicie mozna usunac dysk
niejako z systemu bo tak robi chkdsk.