XP i nowy dysk

Autor: MX <maurycyj_at_poczta.onet.hahaha.pl>
Data: Fri 16 Mar 2007 - 22:43:01 MET

Mam 120GB podzielony na 24GB (c: system) oraz 30Gb i "reszta".
Chcę dokupić 320 i mam dylemat jak go dołączyć i podzielić.
Wyobrażam to sobie tak:
Nowy dysk dzielę na : nieużywane 24 GB (pod przyszły system), 2GB FAT16 na
SWAP'a dla aktualnego systemu i reszta jakoś tam.

Czy nie będzie to zbytnie przekombinowanie i czy będzie później można
połączyć FAT16 z owymi 24GB po przeinstalowaniu?
Dodam że na 320 pójdzie materiał video (DV) celem przekonwertowania na
DVD...

Pozdrowienia
MX