Re: Cisco VPN Client - Big problem

Autor: Zbyszek Kłos <zbigniew.---wykasuj-to---.klos_at_gmail.com>
Data: Fri 16 Mar 2007 - 16:22:06 MET

> Natknołem się na problem następujący:
>
> Użytkownik kożystał z Cisco VPN client, wszystko działało bez zarzutu,
> zainstalowano mu Norton Internet Security , VPN client przestał działać,

Ja powiem tyle, że zainstalowałem koledze na laptopie zdalny dostęp do
serwera w firmie przez Microsoftowy VPN i wszystko pięknie działało do
momentu zainstalowania NIS'a. NIS wyleciał z hukiem ale w moim wypadku po
odinstalowaniu NISA wszystko wróciło do normy. Kolega został przy samym NAV.

Pozdr,
Zbyszek