dodatkowy pasek narzędzi na pupicie win xp

Autor: <marcin.j91_at_gmail.com>
Data: Fri 16 Mar 2007 - 16:20:12 MET

witam
kiedy liczba plików, folderów i skrótów czyli po prostu liczba ikonek
na moim pulpicie osiągnęła taką ilość że nie mogłem znaleźć skrótów do
najczęściej używanych programów postanowiłem stworzyć drugi pasek
narzędzi - na górze ekranu - i wrzuciłem do niego skróty programów.
wszystko ładnie pięknie (oprócz tego że jest szary a nie tak jak dolny
niebieski... ;) ) ale jedno mnie denerwuje - że nie mogę go
"zablokować" tak jak paska zadań poleceniem "Zablokuj pasek zadań".
czasem zdarza sie że sie go przez przypadek przesunie albo zamieni na
okienko co jest bardzo denerwujące zwłaszcza jak sie człowiekowi
spieszy. czy można to ustawienie gdzieś zmienić? szukałem w googlu,
szukałem rejestrze systemu ale nic nie znalazłem (może źle szukałem?)
wiec pytam was. z góry dzięki za pomoc.
pozdrawiam,
marcin jędrzejewski