Licencja OEM Vista

Autor: Zbyszek Kłos <zbigniew.---wykasuj-to---.klos_at_gmail.com>
Data: Fri 16 Mar 2007 - 10:17:39 MET

Cześć,

Wybrałem ostatnio dla siostry laptopa. Laptop miał w zestawie Vistę Home
Basic PL OEM. Niestety nie jestem pewien czy tak nowy system nie będzie zbyt
problematyczny dla mniej zaawansowanego użytkownika (oraz czy nie będzie
zbyt dużo programów potrzebych siostrze nie chodzących jeszcze pod Vistą
itp.) więc zastanawiam się czy w ramach posiadanej licencji OEM nie można
legalnie zainstalować XP Home i przeczekać aż Vista się bardziej
ucywilizuje.

Pozdr,
Zbyszek