Re: Windows XP - "drobny" problem z menu Programy

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 15 Mar 2007 - 15:30:35 MET

In news:etb0m5$c95$1@nemesis.news.tpi.pl,
*Jendreck* <jndrk@gazeta.pl[wywal_to]> typed:
> Mam zainstalowany Windows XP Professional.
> Pracuje w rozdzielczości 1024 x 768.
> Po wybraniu menu Start - > Wszystkie programy pojawiają się kolumny z
> zainstalowanymi programami. Zainstalowanych jest ich tyle, że nie
> mieszczą się na ekranie, a ostatnia kolumna jest obcięta i nie widać
> ostatnich pozycji menu. Jak zrobić, aby pojawiał sie również "dół"
> ostatniej obcinanej kolumny ? Jedyne co wymyśliłem to uaktywnieni
> opcji przewijanego menu "Przewiń menu programy", programy pojawiają
> się wtedy w jednej przewijanej kolumnie, ale jest to niewygodne w
> [...]

Ustaw w własciwociach menu Start - PPM na pasku/ własciowosci/ Menu Start/
Dostosuj
lub wklej do notatnika zawartosc pomiedzy liniami ------
----------------------
REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\explorer\Advanced\Folder\StartMenuScrollPrograms]
"Type"="checkbox"
"Text"="Menu wielokolumnowe"
"RegPath"="Software\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\Explorer\\Advanced"
"ValueName"="StartMenuScrollPrograms"
"CheckedValue"="false"
"DefaultValue"="true"
"HelpID"="update.hlp"
"UnCheckedValue"="true"
"HKeyRoot"=dword:80000001

Zapisz jako plik *.reg i zaimportuj do rejestru

http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx