Re: dwa WANy i jeden krnabrny komp w seiciach lokalnych

Autor: rs <no.address_at_no.spam.com>
Data: Thu 15 Mar 2007 - 15:23:34 MET

On Thu, 15 Mar 2007 08:40:51 +0100, Radosław Sokół
<Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote:

>Najprościej: po prostu switche obu sieci połączyć. Potem
>temu jednemu komputerowi dopisać jako drugi IP z puli
>przydzielonej tej drugiej sieci.
>
>Trudniej: temu "wspólnemu" komputerowi dołożyć drugą
>sieciówkę i dociągnąć mu kabel z tej drugiej sieci.
>
>Obie metody wymagają, by w obu sieciach były używane różne
>pule adresów IP. Tego wymagania nie przeskoczysz w prosty
>sposób.

dzieki. juz sobie poradzilem. zauwazylem, ze router rv016 ma mozliwosc
przypisania portu WAN do jednego z portow LAN, wiec teraz juz tylko
zabawa w odbowiednie reguly na routerze.
dwie sieciowki sie w windowsie 2003 nie sprawdzaja, jesli maja wpisane
rozne gatewaye <rs>