Re: [OT] Word 2007 a kompatybilnosc w dół

Autor: latet <spam_at_xxx.pl>
Data: Mon 12 Mar 2007 - 23:49:33 MET

> E, no... bez przesady. Po Ctrl+D "wyskoczy" trudne do przegapienia okienko
> 'Przejdź do'

Nic podobnego. U mnie po wcisnieciu CTR-D natychmiast i bezszelestnie
do bieżącej komórki zostaje skopiowana zawartośc komórki powyżej niej.
CTR-R z kolei kopiuje do bieżącej komórki to co jest z jej lewej strony.
I naprawdę, choc bardzo na to uwazam, co jakiś czas
zdarzają mi się takie wpadki, bo pewne dane są do siebie b. podobne,
a odruch notorycznego naciskania CTR-S dziala u mnie często i samoczynnie.

latet