Re: [OT] Word 2007 a kompatybilnosc w dół

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Mon 12 Mar 2007 - 17:39:29 MET

*latet* napisał(a):

> Przy okazji, skoro juz jestesmy w temacie Office.

Jak już jesteśmy przy temacie Office, to są od tego odpowiedniejsze grupy
:). Na przykład ms-news.pl.office(xp)

> Czy w Excelu da sie wylaczyc pewne skroty klawiszone, np. CTR-D, CTR-R ?

W Excelu? Mogę się mylić ale chyba nie ma takiej możliwości. W Wordzie
(przynajmniej <=2003) można przedefiniować/usunąć(?) klawisze skrótu w
okienku 'Dostosowywanie'. W Excelu tego nie widzę.

> Straszne, trudne do wychwycenia błędy mogą powstać przez te skróty, gry
> się palec omsknie chcący nacisnąć CTR-S albo CTR-F.

E, no... bez przesady. Po Ctrl+D "wyskoczy" trudne do przegapienia okienko
'Przejdź do', a efekt Ctrl+R też jest widoczny i możliwy do cofnięcia. No
chyba, że ktoś klepie w klawiaturę bezwzrokowo i przegapi maksymalny
poziom undo lub zapis :).

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]