Re: System na D:, a co jest na C: ?

Autor: 666 <j666_at_wp.eu>
Data: Mon 12 Mar 2007 - 11:13:40 MET

> Na C znajdują się pliki startowe systemu W2k: ntldr, ntdetect.com, Boot.ini oraz Bootfont.bin.
> Wystarczy je tam przywrócić.
> Ponadto jeżeli sformatowałeś C czymś innym niż narzędziami W2k, to musisz jeszcze wykonać fixboot spod Konsoli
odzyskiwania.

Innymi słowy, jesli po zainstalowaniu w2k na partycji D (NTFS) chcę sfromatować partycję C (FAT), to wczesniej muszę
zgrac z C 4 (cztery) pliki ntldr, ntdetect.com, boot.ini oraz bootfont.bin, a nastepnie po sformatowaniu przekopiować
je znów na C i to wystarczy ?

> A najprościej byłoby usunąć wszystko z dysku i założyć na nim same partycje podstawowe.
> Tak czy tak, bez backupów bym do tego nie podchodził.

Chyba pójdę tą drogą, akurat mam pod reką czysty dysk 60 GB (notebook nie nagrywa DVD, a backupowanie na CD to już
hardcore prawie ;)
Mam więc generalne pytanie: jak najsensowniej podzielić od nowa dysk na partycje, jeżeli oprócz w2k chciałbym mieć
także w98 (bardzo rzadko odpalany, dosłownie do paru programów)?
JaC

It has removed 3213 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!