Re: Muli Windowsa

Autor: aaa <aaa_at_aaa.aa>
Data: Mon 12 Mar 2007 - 10:40:05 MET

Użytkownik "Tomasz Onyszko" <t.onyszko_nospam_@w2k.pl> napisał w wiadomości
news:eskbur$5cr$1@inews.gazeta.pl...

> Nie. Watek sie ciagnie a Ty nadal nie sprawdziles jaki proces ci tak
> obciaza komputer - o ile obciaza.
>
> Na jakim poziomie masz zajetosc procesora i RAM?
> Jezeli na wysokim to uruchom process explorer
> (http://www.microsoft.com/technet/sysinternals/utilities/ProcessExplorer.mspx)
> i zobacz ktory z procesów powoduje takie zuzycie procesora \ RAM.

Uruchomiłem na dwóch komputerach. Oba sprzętowo identyczne. Jeden chodzi
dobrze, drugi muli. Na obu żadnego procesu, który mógłby mulić nie ma. Na
obu praktycznie te same wskazania. Gdy nie ma uruchomionego żadnego
programu, to proces systemowy zajmuje 100%. Obciążenie porcesora na poziomie
3 %. Nic poza procesem systemowym nie zajmuje zasobów procesora. Zajęcie RAM
na obu kompach w normie.

Spróbuje jeszcze przeinstalować AutCAD-a, bo na nim najbardziej muli. Na
AutoCAD-zie są uruchamianane największe pliki i wtedy najbardziej muli.
Jednak na jednym identycznym sprzetowo kompie te same pliki chodszą w
normie, a na drugim dużo wolniej. Jeśłi to nie pomoże to czas na format c:
:-(