Re: Vista Business i podlaczenie do drukarki

Autor: Tomasz Onyszko <t.onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Sun 11 Mar 2007 - 20:29:08 MET

Maciej_NT wrote:
> Jezeli te drukarke podlacze bezposrednio pod USB
> Vista bez problemu te drukarke wykrywa instaluje jako drukarke lokalna ->
> czyli OK
> A jesli te sama drukarke podlacze pod komputer z XP i ja udostepnie to inny
> komp z XP
> ja sobie po sieci zainstaluje, a komp z VISTA wywala mi komunikat dziwnej
> tresci:
> "okreslony monitor wydruku nie istnieje", cholera nie wiem jak to ugryzc

No wiesz, wcale bym sie nie zdziwil jakby w przypadku polaczenia
sieciowego do tej drukarki sterownik spodziewal sie czegos dodatkowogo
jak HP Print monitor albo cos takiego. Nie wiem - widzialem takie
przypadki wiec strzelam - poszukalbym informacji na stronie producenta.

Jezeli vista wykrywa i instaluje drukarke to na sterownikach MS - moze
byc ze musisz poszukac sterownikow producenta jednak.