Re: Vista Business i podlaczenie do drukarki

Autor: Maciej_NT <maciej_nt_at_poczta.fm>
Data: Sun 11 Mar 2007 - 18:01:59 MET

Jezeli te drukarke podlacze bezposrednio pod USB
Vista bez problemu te drukarke wykrywa instaluje jako drukarke lokalna ->
czyli OK
A jesli te sama drukarke podlacze pod komputer z XP i ja udostepnie to inny
komp z XP
ja sobie po sieci zainstaluje, a komp z VISTA wywala mi komunikat dziwnej
tresci:
"okreslony monitor wydruku nie istnieje", cholera nie wiem jak to ugryzc

Drukarka to atramentowka HP 5650 wiec to nie jest jakis wodotrysk

Maciej_NT