Re: Mulący Flash

Autor: gl12d4 <gl12d4_at_DELETEgazeta.pl>
Data: Sat 10 Mar 2007 - 23:05:16 MET

Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości
news:esccd6$3bf$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Mam sobie komputerek z XP - 256MB RAM, Procek 866MHz. Taki Biurowiec
> drobny. Jednak Fx wymagał aktualizacji rozszerzenia do flasha. No to
> pyknąłem. I co teraz? teraz przeglądanie storn gdzie znajduje sie choć
> jedna reklamówka we flashu muli komputer. Zamkniecie strony z wstawkami
> flash powoduje odmulenie komputera. co w tej sytuacji robic ? zmiana na
> LOW jest niestała (choć i tak niewiele pomaga).

1. Wyinstaluj flash
http://download.macromedia.com/pub/flashplayer/current/uninstall_flash_player.exe
2. Zainstaluj sobie flash 7 (tym da radę jeszcze obejrzeć youtube itp. a
nie morduje kompa)
http://www.dk-studio.net/downloads/flashplayer/installflashplayer7ax.exe
(IE)
3. Wejdź na http://tiny.pl/t3r8 i tam odznacz monitowanie o aktualizcję