Re: Jak wylaczyc cache'owanie stron WWW?

Autor: gl12d4 <gl12d4_at_DELETEgazeta.pl>
Data: Sat 10 Mar 2007 - 22:56:59 MET

Użytkownik "Sanctum Officium" <ktos@gdzies.tam.w.pl> napisał w wiadomości
news:esf6i7$ndl$1@inews.gazeta.pl...
> Jak w XP wyłaczyć zapisywanie na dysku (cache'owanie) oglądanych stron
> WWW?
> Chodzi o to, żeby Windows w ogóle nie zapisywał odwiedzanych stron.

    To ja dołożę do przedpiśców jeszcze jedną radę. Nie do końca w temacie,
bo jednak keszowanie stron następuje, ale łatwo się ich pozbyc.
    Jeśli masz sporo RAM, to wydziel kilkadziesiąt/kilkaset MB na RAMdisk i
w opcjach przeglądarki (IE) zleć lokalizację Temporary Internet Files
właśnie na nim.
    Zalety:
    - nawigowanie po www widocznie szybsze,
    - po każdym restarcie Temporary Internet Files czyściutki,
    - usuwanie z poziomu Explorera tymczasowych plików internetowych trwa
ułamek sekundy.
    Wady:
    - sporo RAM,
    - największy darmowy jaki znalazłem to 64 MB i działał wporzo, ale przy
kilku(nastu) pozycjach z youtube/google videos wyskakiwał komunikat o braku
miejsca na dysku. Trza było opróżniać.

Pzdrw
gl12d4