Re: antywir do starego kompa p2

Autor: sTav <marmro9_at_o2.beztego.pl>
Data: Sat 10 Mar 2007 - 17:51:57 MET

Użytkownik "deejaymario" <deejaymario@go2.pl> napisał w wiadomości
news:1173539921.457509.230240@n33g2000cwc.googlegroups.com...
> witam mam starego kompa p2 350mhz, 64mb(dorzuce kosc 128mb chyba sie
> przyda), nowy dysk ata 80gb 7200, 8mb cachem jakiegos radeona starego
> i podlaczam do niego neo system to xp pro(okrojony ze zbednych rzeczy)
> nie uzywam p2p, korzystam tylko z www i office, nie sciagam crackow
> itp, tylko bezpieczne serwisy, czy potrzebny jest tu antywir, mam sp2
> z full latkami+ograniczone konto(podczas www) czy jest sens instalacji
> antywira?? noda32 np bo on najmiej zamula, ale czy bedzie potrzebny??

IMO: Nie.
SeconfigXP - do pozamykania niebezpiecznych portow i uslug w systemie
SpywareBlaster - do eliminacji szkodliwych ActiveX i websites w
przeglądarkach IE i Firefox
ewentualnie SpyBot Search&Destroy w trybie BHO (bez "TeaTimer") jako dodatek
fitrujący do przeglądarki i skaner antyspy "na życzenie"
jako jedyny rezydentny straznik w _praktyce_ wystarcza w zupełności
zainstalowany maleńki "RegProt" strzegący wszystkich sekcji autorun w
rejestrze.

--
Pozdrowienia!
/-/. Mariusz