karta TV - z radiem ? ale jaka :(

Autor: synonyme <synony_at_me.com>
Data: Sat 10 Mar 2007 - 17:30:03 MET

Czy ktos pomoze z identyfikacja karty i jakie stery do niej ? Jesli ktos
mi powie co to za karta to juz sobie sam poradze pewnie. AIDA/Everest
mowia mi cos takiego , na magistrali PCI jest wpis:
Urządzenia PCI
Magistrala 1, urządzenie 8, funkcja 0 BrookTree Bt360 MediaStream Controller
Magistrala 1, urządzenie 8, funkcja 1 BrookTree Bt878 Video Capture
Device - Audio Section

i tyle .... natomiast na karcie mam napis takie niby logo z napisem ART
i na dole jeszcze zwykla czcionka napis TV/Capture i doslownie tyle,
chipset to conexant fusion 878....
Ktos wie co to moze byc ?