wiele XP Home i problem polaczenia

Autor: Marek.M. <marxjousun_at_skasujpost.pl>
Data: Fri 09 Mar 2007 - 00:03:45 MET

Witam,

W sieci jest 9 XP Home i 2 Media Center.
Czasem - losowo - jeden komputer nie widzi drugiego i to jest przyczyna
niemoznosci drukowania, dostepu do zasobow itd.
Po jakims czasie (15 minut?) mozna sie dobic z komputera A do B, ale z A do
C juz nie.

Wygladaloby mi to na limit polaczen do komputera z XP Home - cos jakby 5
polaczen... Czy to prawda ?
W logach nic nie mam, a siec pracuje na dobrych przelacznikach i kartach
sieciowych, wiec jednym punktem zaczepienia pozostaje system operacyjny...

Czy ktos mial taki problem i czy jest to faktycznie zwiazanie z jakims
limitem polaczen ? W zargonie MS'a to bloby chyba limit sesji, ale przeciez
to IE mial limit polaczen, a nie sam system ?