winNT

Autor: Mad <madziej_at_op.pl>
Data: Thu 08 Mar 2007 - 20:17:27 MET

Witam,
Może ktoś sobie zada pytanie "po co" ale mi przyszło na myśl przypomnieć
sobie stare systemy i po Virtual PC 2007 zainstalować windowsa NT 4
workstation (który kiedyś jakoś instalowałem do cholerki). Z kreatora
Virtual PC wybrałem sobie, że chcę mieć winNT, przydzielił 8gb dysku
wirtualnego, jakiś tam RAM, no i super. Odpalam instalkę, dochodzi do
momentu wyboru partycji, na której ma byc zainstalowany windows, zapytanie
czy formatować do fata albo ntfs i zabawa kończy się na komunikacie, że dysk
jest zaduży aby go sformatować. I nic się nie da zrobić. Może ktoś pomoże
dobrą radą?
Pozdrawiam