Re: Instalacja win98 na winXP (dla potomnych :)

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 08 Mar 2007 - 16:42:08 MET

"MarekG" <niespamuj@poczta.onet.pl> wrote in message
news:esoiob$bu$1@panorama.wcss.wroc.pl...
> Opis praktyczny, bardziej mi się podoba.
> Instalacja Windows 98 na komputerze działającym pod kontrolą Windows
> XP
> http://www.chip.pl/arts/archiwum/n/sub/articlear_134608.html

Wiesz, lepiej się do niego nie przywiązuj. Autor już na samym początku
strzelił byka, każąc XP-kowi naprawiać rzekomo skaszaniony przez Windows
98 obszar MBR. A tymczasem główne kody startowe obu tych systemów są
praktycznie identyczne i nie ma żadnej potrzeby ani wykonywania fixmbr,
ani fdisk /mbr (w druga stronę). Drugi babol to brak ukośnika w ścieżce
do pliku Bootsect.dos w Boot.ini. A dalej to już nie chciało mi się
szukać...

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/