Re: Program antywirusowy - jaki?

Autor: Piotr <piotrpitucha_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 07 Mar 2007 - 16:46:39 MET

Użytkownik "Jacek Wojaczyński" <kocurek@post.pl> napisał w wiadomości
news:esjkh2.3vvmo25.1.kocurek@news.home.net.pl...
> Wojtek napisał(a):
>
> No to ładnie. Tylko nie wiadomo czyt o zasługa NODa32 czy użytkownika.
> Być może bez programu antywirusowego też byś się nie zaraził.
> Często masz alerty?

Stawiam na to że zasługa NODa32, mam w firmie ludzi z laptopami, typowi
ludziska, część miała NODa32 od nowości laptopów, część z poślizgiem koło 2
tygodni, ci co nie mieli praktycznie w 100% coś złapali, przy instalacji
NODa32 rekordzista miał ponad 700 alertów, w większości trojany oraz
dialery, zważywszy że łaczą się przez BlueConnect to rachunki mogą przyjść
ciekawe :).
Piotr