GPO, drukarki i dupa :-/

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 07 Mar 2007 - 16:27:44 MET

Usiłuję zrobić dystrybucję drukarek przez GPO. Serwer na 2k3R2, klient
na 2kPro.
Mam OU z użytkownikami, przypisałem temu OU wła¶ciwe GPO, w którym
dodałem sobie drukarki do dystrybucji, dodałem w tymże GPO do skryptów
logowania pushprinterconnections.exe. Wszystko zgodnie z howto.
I nie działa.
Dodałem -log do pushprinterconnections.exe i dostałem:

... Rejestrowanie włączone za pomocą przełącznika wiersza polecenia.
... Czas rozpoczęcia rejestrowania: 15:57:15 2007-03-07.
... Nie znaleziono obiektu zasad grupy z rozmieszczonym połączeniem
drukarki.
... Nie znaleziono ustawień rozmieszczonego połączenia drukarki w
usłudze Active Directory.
... Wyszukiwanie w lokalnym obiekcie zasad grupy nie powiodło się.
Odmowa dostępu.
... Brak połączeń do usunięcia.

Udało mi się wygooglać jeszcze kilka przypadków, że kto¶ miał podobny
problem, ale zero podpowiedzi, rozwi±zań, dokumentacji :-/
Jakie¶ pomysły może sk±d to się bierze?
(żeby było zabawniej, kiedy¶ mi to już zadziałało, ale to było jaki¶
miesi±c temu, zanim zacz±łem się bawić bardziej polisami; w każdym
razie, zdjęcie całkowicie ograniczeń i zostawienie tylko dystrybucji
drukarek nie pomaga)

--
  Kruk@ -\                   | C++ PROGRAMMERS do it with class
          }-> epsilon.eu.org |