Re: Czy w Viscie poprawili najgorszy bug z Win XP?

Autor: ___ <2_at_2.pl>
Data: Wed 07 Mar 2007 - 14:45:57 MET

Miroo napisał(a):
> Użytkownik "latet" <spam@xxx.pl> napisał w wiadomości

> Skoro nie ma potrzeby to po co restartować?
> Na moim kompie stoi serwer newsowy z którego korzysta kilkadziesiąt
> osób, między innymi dlatego bez potrzeby nie restartuję.

To rozumiem, że nie używasz dysków ATA/SATA tylko SCSI
bo jak wiadomo czas życia dysków ata/sata mocno się skraca gdy pracują
dłużej niż 8 godzin dziennie (nawet dyski do pracy ciągłej "maxtora")?
Ata/sata są projektowane na góra 370 godzin miesięcznej pracy....
(większość na 166 godzin) jednak producenci rzadko się tym chwalą :-(

R.