Sterowniki nForce 2 audio na VISTA

Autor: Tomek <plebanospamos_at_wp.pl>
Data: Wed 07 Mar 2007 - 13:27:22 MET

Witam! Mam płytę serii NF7 nVidia nForce 2 i zintegrowaną kartę
dźwiękową.Nie mogę uzyskać dźwięku na wszystkie głośniki, działają tylko
przednie i subwoofer Problem pojawił się po zainstalowaniu Visty. Na XP
chodziło wszystko w porządku. Zaznaczam, że wszystko jest dobrze podłączone
(w Panelu sterowania włączona opcja 5.1 - co dziwne istnieje tylko dla
sterowników starszych z oryginalnej płytki, dla najnowszych ze strony jest
do wyboru tylko Stereo). Po ustawieniu konfiguracji w ffdshow (całkiem
przypadkowo) aktywują się pozostałe głośniki, dla innych programów np.
Winamp dalej jest klapa (zaznaczona opcja Allow hardware acceleration w
DirectSound). Może ktoś miał podobny problem...Gdzieś doczytałem, że nie
będzie aktualizacji na nForce 2.Czy wyjsciem jest tylko powrót do XP?