Re: Czy w Viscie poprawili najgorszy bug z Win XP?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 07 Mar 2007 - 13:17:58 MET

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*chiroproktolog*, która zaskrzeczała:

> A ty pewnie nie restarujesz a po prostu dokonujesz reinstalacji :)

Ja panie reinstalacji nie robię nawet przy zmianie płyty, procka i
twardego. Natomiast raz na kilka tygodni komputer wyłączam, bo odkurzać
go na żywca jest trochę trudno :)

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8