[winxp] Jak zablokowac browser?

Autor: Simba <troxx23_at_USUN-TO.gazeta.pl>
Data: Tue 06 Mar 2007 - 15:37:56 MET

Witam,

Niebawem bede wybieral sie na targi, po raz pierwszy jako wystawca.
Chcialem zaprezentowac zwiedzajacym moja strone www - na laptopie, z
podpietym duzym ekranem lcd. Na systemie winXP bylby tam odpalony
Firefox z moja strona. Nie chce jednak by zwiedzajacy mieli mozliwosc
dostania sie na pulpit (zamkniecia/zminimalizowania browsera),
uruchomienia jakiegos innego programu etc. Nie chce tez by
okorzystajacy z tego komputera mogli surfowac po innych stronach niz
moja. Strona offline raczej odpada, bo jedna z najwazniejszych czesci
serwisu jest forum. Co w takiej sytuacji radzicie, czy sa jakies
programy mogace tu pomoc? Z gory dzieki za wskazowki.

pozdrawiam

--
mail:   troxx23@USUN-TO.gazeta.pl
GG  :   33963