Re: Program antywirusowy - jaki?

Autor: Jacek Wojaczyński <kocurek_at_post.pl>
Data: Tue 06 Mar 2007 - 11:52:27 MET

Piotr Pitucha napisał(a):

> Popieram, mam 63 sztuki w firmie, działa skutecznie i bardzo dyskretnie,
> Kasperskiego widziałem ale mnie wkurzał, nic nie można było zrobić bez jego
> wtracania się, wydaje mi się że NOD zdecydowanie mniej obciąża sysytem.

Pewnie skończy się to tak, że ściągnę wersję testową jednego i drugiego
i dokonam wyboru.
Nie ma nic bardziej wkurzającego niż "przewrażliwiony" antywir.
Jak już się odzywa to musi to być konkretne zagrożenie, a nie coś
typu "wydaje mi się, że to wirus albo trojan, ale nie jestem pewien...".

> Kupowałem licencje na 3 lata, wyszło tyle co za 2 lata kupowane rok po roku.

Dzięki za informacje. Przemyślę to.

--
Jacek Wojaczyński
JabberID: jacwojacz@jabber.wp.pl