Re: Program antywirusowy - jaki?

Autor: Piotr Pitucha <piotrpitucha_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 06 Mar 2007 - 11:08:39 MET

Użytkownik "Wojtek" <nick0000@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:mn.32937d7348b912be.69974@gazeta.pl...

> Mam Nod32 i jestem zadowolony.
> Na dwóch laptopach: PII 366 MHz- 400 MB RAM i PIV 2,4 GHz 256 MB RAM.
> Pierwszy XP Home SP2, drugi XP Prof SP2.

Popieram, mam 63 sztuki w firmie, działa skutecznie i bardzo dyskretnie,
Kasperskiego widziałem ale mnie wkurzał, nic nie można było zrobić bez jego
wtracania się, wydaje mi się że NOD zdecydowanie mniej obciąża sysytem.
Kupowałem licencje na 3 lata, wyszło tyle co za 2 lata kupowane rok po roku.
Piotr