Re: Prywatny sprzęt a praca w firmie.

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Fri 02 Mar 2007 - 17:35:25 MET

Konrad Kosmowski log:
> Sorry za lekkie NTG ale myślę, że są na grupie osoby, które wiedzą o co
> chodzi w temacie.
> Czy istnieją przeciwwskazania aby pracownik firmy pracował w firmie na
> swoim prywatnym laptopie? Tzn. ma laptopa, do tego licencja Windows OEM
> i MSO OEM nabyta razem z laptopem.
:-)
Jeżeli w firmie nie istnieją (pisemne) stosowne przepisy, zarzadzenia,
polecenia służbowe zakazujące to IMHO nie istnieją przeciwwskazania.

> Do tego firmowa licencja CorelDRAW! i właściwie wszystko z płatnych
> rzeczy. Przypuszczam, że wszystko się rozbija właśnie o licencje.
> Oczywiście przed wpuszczeniem go do sieci przejrzę zawartość jego
> komputera (czy nie ma tam żadnych programów z wykluczony użytkiem
> komercyjnym itp.).

IMO nie musisz, bo za hard i soft priv odpowiada wyłącznie pracownik jako
osoba cywilna (prywatna), a nie jako pracownik(firma).

> Czy coś jeszcze należy sprawdzić?

... status i uprawnienia dostępu/MAC ... ;-)

--
GL&BE