Re: mysz ps/2 w winXP

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Fri 02 Mar 2007 - 02:15:09 MET

Użytkownik "Wiktor S." <ANTISPAM@wswiktor.AT.poczta.DOT.fm> napisał w
wiadomości news:es6dvn$4h4$1@news.onet.pl...
> Zgadza się. Trudniej jest ATA odłączyć - żeby system nie poleciał w
kosmos,

Na żywca, dostawałem komunikat o usunięciu bez zatrzymania :)

> muszę dopilnować żeby żaden program nie miał otwartych plików na danym
> napędzie, odmontować literkę w narzędziach administracyjnych i usunąć
> urządzenie w menedżerze urządzeń.

To był po prostu dysk, na którym musiałem zrobić backup danych, a, że dysk
był mocno zwalony (i średnio raz na 50-100 włączeń udawało się, że system go
widział... A już nie miałem gdzie zmieścić resztki backupu.
W końcu się wkurzyłem po kolejnym BSoD (sterownik), pojechałem na giełdę
(http://www.wge.pl) i kupiłem HDD. NIGDZIE nie mieli UATA 120 GB, a takiego
potrzebowałem. Kupiłem osiemdziesiatkę. Wsadziłem, backup poszedł,
pozgrywałem zapasy i jest dobrze. Mam teraz dwa tak ciche dyski, że wiatrak
je całkiem zagłusza :)

> Z dyskiem się tak nie bawiłem, ale wymiana napędu CD na DVD przebiega
> sprawnie (w kolejności: odłączanie - taśma, potem zasilanie, podłączanie:
> zasilanie, potem taśma; inaczej może uraczyć bluescreenem albo twardą
> zwiechą).

No, u mnie na tym jednym dysku BSoD się zdarzył... aale nie z winy
dołączania i odłączania napędu, tylko jest chyba jakiś feler w sterowniku,
bo z innym dyskiem z BADami, z którym się tak nie bawiłem, tylko zgodnie z
zasadami sztuki obsługiwałem, w momencie nietypowego kłopotu z odczytem
sektora, też BSoDował... a nawet tego nie, nie wiem, czemu, tylko się w
dzienniku zdarzeń zapisywało, a ekran pozostawał czarny.

--
LH
http://www.ooj.pl/files.viewFile,3321.html