Re: mysz ps/2 w winXP

Autor: Wiktor S. <ANTISPAM_at_wswiktor.AT.poczta.DOT.fm>
Data: Thu 01 Mar 2007 - 12:37:15 MET

> A ja takowoż, że nie usłyszą tego porty IDE u mnie wraz z HDD do
> spółki. Co lepsze, po włożeniu (w szufladzie oczywiście) na żywca
> dysku i "wyszukaj..." w menedżerze urządzeń - system przeważnie
> widział nowe urządzenie i nawet brał je do pracy :)

Zgadza się. Trudniej jest ATA odłączyć - żeby system nie poleciał w kosmos,
muszę dopilnować żeby żaden program nie miał otwartych plików na danym
napędzie, odmontować literkę w narzędziach administracyjnych i usunąć
urządzenie w menedżerze urządzeń.

Z dyskiem się tak nie bawiłem, ale wymiana napędu CD na DVD przebiega
sprawnie (w kolejności: odłączanie - taśma, potem zasilanie, podłączanie:
zasilanie, potem taśma; inaczej może uraczyć bluescreenem albo twardą
zwiechą).

--
Azarien