Re: Oferowanie zdalnej pomocy z xp home edition

Autor: Artur <artur_mietek_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 01 Mar 2007 - 15:21:07 MET

> W wiadomości:0899.000000a5.45e6d02a@newsgate.onet.pl,

Zdalna pomoc działa i spod XP HE. Zdalny pulpit działa tylko spod XP Prof. VNC
ze względów bezpieczeństwa w wersji free jest nie do przyjęcia (i tak będziesz
musiał wejść do sieci połaczeniem bezpiecznym, a potem korzystać z połączenia
wewnątrz sieci dowolnym narzędziem - np. VNC).

Ta zdalna pomoc ma dzialac po sieci lokalnej.. jeden budynek ale bieganie po
schodach - tylko dlatego ;)

Pod SBS'em wyciagnalem url ktory otwiera ta strone pomocy w ktorej jest
orefowanie zdalnej pomocy.. klikam na pulpicie i juz moge wpisac nazwe
komputera.. pod XP tez sie uruchomilo, ale nie mam uprawnien niestety zeby sie
polaczyc :/

Pozdrawiam
Artur