Problem ze scheduled taskami w W2003

Autor: <embercadero_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Thu 01 Mar 2007 - 15:12:59 MET

Witam

Po reinstalacji serwera z W2000 na W2003 mam problem z uruchomieniem
scheduled tasków. Pod W2000 taski chodziły na lokalnym koncie które miało
prawa administratora. Po reinstalacji systemu spróbowałem odtworzyć to samo
ale taski nie startują, w logu mamy błąd "access is denied". Konto na którym
próbuję ma prawa administratora i dane prawo "log on as batch job", także na
wszelki wypadek "log on as a service". To samo dzieje się gdy próbuję
puszczać te taski na moim koncie domenowym (też z prawami administratora).
Prawa dostępu do plików są ok. Do tego jest jeszcze jedna śmieszna sprawa -
taski się uruchamiają normalnie jeśli ten sam user jest jednocześnie
zalogowany na konsoli albo przez terminal, ale gdy zalogowany nie jest - to
mamy "access is denied".

Czy ktoś z was ma może pomysł o co w tym chodzi? Wprawdzie od dawna pracuję
głównie z oraclem ale wydawało mi się ze znam i rozumiem windowsy na tyle by
nie miec takich durnych problemów (nawet jakiś tam mcse w zamierzchłej
historii by się znalazło ;-) ).