IE7 oraz prawy ALT+s

Autor: Marcin Pachla <xvagn_at_bc.cy>
Data: Wed 28 Feb 2007 - 22:27:05 MET

Witam
własnie się obcialem, ze nie moge zrobic polskiej literki S (z kreseczka)
za pomoca standardowego prawy ALT+s - bo mi sie otwiera okienko IE7
przekopalem pol kompa i pol internetu i za cholere nie wiem gdzie mozna to
wylaczyc....
rowniez nie dziala mi NAV po zainstalowaniu IE7 - ale blad jest dobrze
opisany i znany (niestety symantec ma go daleko)
moze ktos mi pomoc z tym alt+s - bo chcialbym pisac po polsku :-)
system winxp sp2
TIA

--
Z pozdrowieniem