Re: konczenie polecen

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Wed 28 Feb 2007 - 20:55:22 MET

In news:APEHLOEJABKFPMFHIOPCIEPDJCAA.chayenne@wp.pl , *chayenne* wrote:
> THX,
> chayenne

Też mam 40 i działa:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Command Processor]
"AutoRun"=""
"CompletionChar"=dword:00000040
"DefaultColor"=dword:00000000
"EnableExtensions"=dword:00000001
"PathCompletionChar"=dword:00000040

Tylko, że w HKCU mam 9 :-) a to ma pierwszeństwo w tym wypadku:
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Command Processor]
"CompletionChar"=dword:00000009
"DefaultColor"=dword:00000000
"EnableExtensions"=dword:00000001

Start, uruchom, cmd, Enter, cmd /? i jedź na dół, tam opisane.
Zmień w HKCU lub wywołuj: cmd /F:ON

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)