Re: wersja OEM ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 28 Feb 2007 - 10:54:29 MET

"Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote in message
news:es3dvh$bsq$2@polsl.pl...

> Nie jestem specem od licencji, ale nowe licencje OEM nie mają
> wymagania kupowania ich razem ze sprzętem. O ile się nie mylę,
> musisz jednak sam poskładać swój komputer z części (mieć fakturę
> na części, a nie na gotowy zestaw) oraz zgodzić się przyjąć na
> siebie wszelkie prawa budowniczego zestawu komputerowego (czyli
> w efekcie nie masz prawa do pomocy technicznej od kogokolwiek,
> bo sam masz ją sobie świadczyć).

Nie trzeba nawet składać tego komputera. Zgodnie z treścią nowej
licencji OEM prawo do instalacji wersji OEM przysługuje każdemu (cytuję)
"producentowi systemów", zaś "Termin "Producent systemów" oznacza
wytwórcę oryginalnego sprzętu, podmiot montujący lub przemontowujący
komputery, lub podmiot instalujący oprogramowanie w systemach
komputerowych". Zwracam uwagę na treść definicji po słówku "lub".

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/